Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

Cameron Jamie



Ο ιδιαιτερος και ακαλουπωτος αυτος καλλιτεχνης εκθετει τα εργα του στη γκαλερι Bernier/Iliadi ως και 13 Νοεμβριου.Σε συνεντευξη λεει πως αρνειται να δει αλλες γκαλερι και να επηρεαστει απο ''καλλιτεχνες'' στημμενου βελινεκους αλλα οτι η δουλεια του ειναι ''αυτο που αρεσει στον ιδιο και οχι αυτο που θελουν να δουν οι αλλοι''.



Η εκθεση ονομαζεται Barking Tar(Aσφαλτος που γαβγιζει),και μεσω ενος αλληγορικου τιτλου μας εισαγει στο κλιμα της..Μια καλη ευκαιρια να ''κουρασουμε'' λιγο το ματι,ποσο μαλλον δωρεαν..

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

ΟΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ


Σα χτες θυμαμαι τις λατερνες που παιζανε στους δρομους.Ακουγεται '60 αλλα υπηρχε ως και το '99 τουλαχιστον..Ο αποηχος στην ασφαλτο αφυπνουσε τα τσιμεντα και τον κοσμο το βιαστικο τον παγωνε για μια στιγμη σα νατανε τηλεκοντρολ..η λατερνα..ναι,αυτο θυμαμαι πιο πολυ απο αυτην..ενα απο τα χιλια ''δεδομενα'' που ολο το ξεχναμε να τα πιασουμε,να τα χαρουμε οταν ειναι εδω.ειν'απ'αυτα εκεινα τα παλια που εχουνε χαθει οταν ξυπνησεις ενα πρωι..εχουνε φυγει.Ετσι καναμε και με τον παππουλη της λατερνας,τον ξεχασαμε και εφυγε κι αυτος μαζι.Κανεις τους πια δε θα σε περιμενει.Μα εσενα δε σου λειπουν οι λατερνες?

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

6 Δεκεμβρη και ζημιες
κυβερνηση και μιζες
πυρκαγιες και 4 οκτωβρη


οταν η ειρωνεια κι η εκμεταλλευση καταδιωκουν
τη συνειδηση και το εγω σου ως πολιτη ειναι χρεος σου να αντιδρασεις.καμια φορα ομως μπορεις να σκεφτεσαι οτι η ζωη ειναι και ωραια..τουλαχιστον εσυ..που εισαι τυχερος..


..γιατι ακομα κι οταν ολα πανε στραβα


..παντα υπαρχει και η αλλη πλευρα που ξεχνας να κοιταξεις...







..Για ολους οσους ο κοσμος δε θα μαθει ποτε

για αυτους που υπηρξαν και θα υπαρχουν




και γι'αυτους που εχουν τα κοτσια να αφοπλιζουν τη ζωη μ'ενα χαμογελο



Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

'Αδραχ'τη μέρα πριν τελειώσει.
Κάν'τη ζωή σου ατέρμηνο παιχνίδι.
Ξύπνα τη σκέψη πριν ενδώσει.
Χοροπήδα στης ζωής σου το σανίδι.

Κι αν δώσεις στην ψυχή και φως και μυρωδιά,
πρόσεχε ,μην τη χαραμίσεις
την πιο ζεστή ,μεγάλη αγκαλιά
όπου εκειμέσα λες πως θες να ζήσεις.

Γιατί οι μέρες πάνε ,φεύγουν..
Κι όλα εκειπίσω χάνονται μαζί.
Αγάπα ,ξέσπα ,χαμογέλα
πριν όλα τους μπουν σ'ένα κουτί




http://www.youtube.com/watch?v=CoSL_qayMCc
Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα